Szerviz
A KITE Zrt. kiemelt figyelmet fordít a magas színvonalú szervizszolgáltatásra, hiszen a gépek szervizfeladatainak hatékony és rendszeres elvégzése hozzájárul partnereink gazdaságának termésbiztonságához, elősegíti a költségek optimalizálását, valamint minimálisra csökkenti az állásidőt. Ennek érdekében mára 15 magasan felszerelt, 5.465 m2 fedett kapacitással rendelkező szervizműhelyben, évente 13.000 mezőgazdasági gép rendszeres javítása és karbantartása történik.
A folyamatosan fejlődő és gyorsuló világunk hívta életre a KITE EXPRESSZ SZERVIZ-t, amely az elérhető legmagasabb szintű szervizszolgáltatást biztosítja országszerte. Specialitása a távoli elérésben, diagnosztikában rejlik, melynek köszönhetően a szervizszerelő már az első kiszállás alkalmával javítási megoldással és a megfelelő alkatrésszel érkezik a géphez.
A gyorsaság mellett a megfelelő alkatrészellátás is kiemelkedően fontos. Az országban 21 telephelyen gondoskodunk arról, hogy a javításhoz szükséges alkatrészek rendelkezésre álljanak. Az alközpontok készletfeltöltését a nádudvari Logisztikai Központból látjuk el. Emellett a John Deere Európai Alkatrészelosztó Központjából éjszaka gyorsjárattal érkeznek az alkatrészek.
Szervizhálózatunk humán erőforrását közel 400 fős szakembergárda biztosítja, akiket a háttérből 50 magasan képzett mérnök támogat. A szakszerű kiszolgálás érdekében több különálló területre szakosodott szervizcsoportot alakítottunk ki:
- John Deere gépek
- Kramer rakodógépek
- munkagépek
- speciális betakarítógépek
- környezetápolási és kommunális gépek
- öntözés és kertészeti gépek
- intelligens megoldások, AMS és RTK rendszerek
- gépkezelői és szervizszerelői utánpótlás oktatása
A hatékony munkavégzés sikerét korszerű eszközök beruházásával, műhelykapacitás bővítésével segítjük, és emellett természetesen a legjobb szakembereket foglalkoztatjuk, akik a gyártók által kínált alábbi intelligens megoldásokat alkalmazzák:
- az adatokat szolgáltató JDLinkTM-et,
- az információk elérését és a műveletek tervezését támogató Operations Centert,
- a távoli diagnosztikát segítő Service ADVISORTM Remote felületét,
- a képernyő távoli elérését,
- a meghibásodás előrejelzését (Expert Alert)
Hiszünk a folyamatos szakmai fejlődés erejében, ennek érdekében rendszeresen szervezünk továbbképzéseket a kollégák szakmai tudásának fejlesztéséért, valamint ingyenes gépkezelői oktatásokat biztosítunk partnereink részére új gép vásárlása során.
Bízunk benne, hogy Ön is elégedett szervizszolgáltatásunkkal!