Szerviz

A KITE Zrt. kiemelt figyelmet fordít a magas színvonalú szervizszolgáltatásra, hiszen a gépek szervizfeladatainak hatékony és rendszeres elvégzése hozzájárul partnereink gazdaságának termésbiztonságához, elősegíti a költségek optimalizálását, valamint minimálisra csökkenti az állásidőt. Ennek érdekében mára 15 magasan felszerelt, 5.465 m2 fedett kapacitással rendelkező szervizműhelyben, évente 13.000 mezőgazdasági gép rendszeres javítása és karbantartása történik.

A folyamatosan fejlődő és gyorsuló világunk hívta életre a KITE EXPRESSZ SZERVIZ-t, amely az elérhető legmagasabb szintű szervizszolgáltatást biztosítja országszerte. Specialitása a távoli elérésben, diagnosztikában rejlik, melynek köszönhetően a szervizszerelő már az első kiszállás alkalmával javítási megoldással és a megfelelő alkatrésszel érkezik a géphez.

A gyorsaság mellett a megfelelő alkatrészellátás is kiemelkedően fontos. Az országban 21 telephelyen gondoskodunk arról, hogy a javításhoz szükséges alkatrészek rendelkezésre álljanak. Az alközpontok készletfeltöltését a nádudvari Logisztikai Központból látjuk el. Emellett a John Deere Európai Alkatrészelosztó Központjából éjszaka gyorsjárattal érkeznek az alkatrészek.

Szervizhálózatunk humán erőforrását közel 400 fős szakembergárda biztosítja, akiket a háttérből 50 magasan képzett mérnök támogat. A szakszerű kiszolgálás érdekében több különálló területre szakosodott szervizcsoportot alakítottunk ki:

  • John Deere gépek
  • Kramer rakodógépek
  • munkagépek
  • speciális betakarítógépek
  • környezetápolási és kommunális gépek
  • öntözés és kertészeti gépek
  • intelligens megoldások, AMS és RTK rendszerek
  • gépkezelői és szervizszerelői utánpótlás oktatása

A hatékony munkavégzés sikerét korszerű eszközök beruházásával, műhelykapacitás bővítésével segítjük, és emellett természetesen a legjobb szakembereket foglalkoztatjuk, akik a gyártók által kínált alábbi intelligens megoldásokat alkalmazzák:

  • az adatokat szolgáltató JDLinkTM-et,
  • az információk elérését és a műveletek tervezését támogató Operations Centert,
  • a távoli diagnosztikát segítő Service ADVISORTM Remote felületét,
  • a képernyő távoli elérését,
  • a meghibásodás előrejelzését (Expert Alert)

Hiszünk a folyamatos szakmai fejlődés erejében, ennek érdekében rendszeresen szervezünk továbbképzéseket a kollégák szakmai tudásának fejlesztéséért, valamint ingyenes gépkezelői oktatásokat biztosítunk partnereink részére új gép vásárlása során.

Bízunk benne, hogy Ön is elégedett szervizszolgáltatásunkkal!

Ajánlatot kérne?

Értékesítőink országszerte állnak rendelkezésére!

Adja meg irányítószámát és rendszerünk megadja az Önhöz legközelebb lévő értékesítő kollégánkat. Vegye fel velünk a kapcsolatot!